28 Eylül 2016 Çarşamba

İspanya'ya İlk Adım



Yorucu vize işlemlerinin ardından yolculuk zamanı geldi çattı. 16 Eylül 2016 sabahı 06.15 de Adana Havalimanın'dan İstanbul Sabiha Gökçen aktarmalı Madrid uçuşum başladı. Toplamda 5 saatlik yorucu yolculuğun ardından Madrid Barajas Airport'a iniş yaptım. Pasaport kontrolü ve bagaj teslimi ile kendimi Madrid'te buldum. ( Pasaport kontrolü hiç sıkıntı olmadı. Pasaportu verdim memur taradı ve tek bi soru sormadan iade etti. Bütün kontrol 20 sn geçmedi.) Barajas airport 4 terminalden oluşuyor. T1, T2, T3 ve T4. Pegasus T1'e inis yaptı. Otobüs ile Oviedo'ya geçmeyi tercih ettim. Otobüs T4 terminalinden kalkıyor. Terminaller arası ücretsiz servis mevcut. Otobüs terminalinde kiosklardan bilet almak mümkün olduğu gibi, internetten de önceden alabilirsiniz. 15.45 de hareket eden otobüs Oviedo'ya doğru yol almaya başladı. Otobüs seferlerini busbud.com ve alsa.es den sorgulayabilirsiniz. Ben ALSA firmasını tercih ettim. Otobüs yolculuğu oldukça rahattı. Türkiye'de sadece uçak yolculuklarında görebildiğimiz, otobüs yoluluklarında alışkın olmadığımız "hostes"ler hizmet veriyor İspanya'da otobüs yolculuklarında. Yolculuk boyunca içecek, yiyecek ikramlar oldukça kaliteli. Kulaklıktan yastığa varana kadar bütün imkanlar mevcut. Üstelik bütün hepsi yolculuk sonunda sizde kalıyor. 5,5 saatlik kaliteli bi yolculuğun ardından Oviedo'ya varabildik. Otobüs istasyonunda benden 10 gün önce Oviedo'ya ulaşmış arkadaşlarım karşıladı.(buradan onlara bütün samimiyetimle teşekkür ediyorum.) Eğer tanıdığınız birileri yoksa sizi karşılayacak ve öncesinde ev ya da yurt ayarlayamamışsanız 20-25€ ya  hostel bulabilirsiniz. Bütün bu yolculuğun ardından ertesi gün ev aramaya başladım. Ve arkadaşlarımın da tavsiyesi olan idealista.com bu konuda bana yardımcı oldu. Ve geleli daha 24 saat olmadan konaklama işi hallodu. Fiyat konusunda 175-250€ arasında değişiyor ve seçenek oldukça fazla. Şimdilik yazacaklarım bunlarla sınırlı. Merak ettikleriniz yorum olarak atabileceğiniz gibi bana;

imevlid@gmail.com
+90 (545) 697 5728 (sadece whatsapp)
facebook.com/redapple9331
instagram/mevlut1s1k

Yollarıyla ulaşabilirsiniz...

2 yorum:

  1. Gece hayati hakkinda bilgi verir misiniz ?

    YanıtlaSil
  2. Merak ettginiz konuyla alakali yazim hazirlik asamasinda takipte kalin :)

    YanıtlaSil